سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به حکمت شناخته شود، چشمها او رابه دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :25236
تعداد کل یاداشته ها : 41
103/1/9
2:31 ع

حمد و سپاس مخصوص خداوند? است

که هر جا خواستم او بود

اما هر جا او خواست من نبودم !

 

خـــــدایا

آن دِه

که نزدیکـــــم کند

و آن گیــــــــــــــر

که دورم می کنـــــــــــد

 

خدایا به من ایمانی عطا کن که 
نگران روزیم نباشم
درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد؛

 

خدایا


بالـاتریـن خواهش!


فاصــله بگـذار میان مـن و هر چه نمی گـذارد بـنـدگی کنـمـ !

 

خدایا

عشق به این و آن را در دلم  وِتُو کن!

خدایا

یک عمر غیرتو را پرستیدم و

منتش رابر سرت گذاشتم!

خدایا

بین این همه خدایی که در دلم میپرستم

 مواظب خودت باش

شاید روزی سراغت را کسی گرفت.

 

خدایا!

هنگامی که ثروتم دادی،خوشبختی ام را نگیر.

هنگامی که توانایی ام دادی، عقلم را نگیر.

هنگامی که مقامم دادی، تواضعم را نگیر.

هنگامی  که تواضعم دادی عزتم را نگیر.

هنگامی که قدرتم دادی، عفوم را نگیر.

هنگامی که تندرستیم دادی، ایمانم را نگیر.

وهنگامی که فراموشت کردم، فراموشم نکن!